مادرانه

ساخت وبلاگ

کاربرگ دبستان چيست و چه کاربردي دارد؟

 

امروزه با توجه به کارگيري متدهاي نوين تدريس، کاربرگ هاي دبستان با اهداف آموزشي مختلف به عنوان يکي از ارکان تکميل کننده آموزش مورد استفاده قرار مي گيرند.

در عصر حاضر و با گسترش محتواي آموزشي ارائه شده در کلاس هاي درس استفاده از ابزارهاي کمک آموزشي اهميت بسياري پيدا کرده اند و نقش بسزايي در تکميل فرايند يادگيري دارند. يکي از کاربردي ترين ابزارهاي کمک آموزشي حال حاضر کاربرگ ها مي باشند که با شکل و فرمت هاي مختلف در طول سال هاي گذشته در اختيار دانش آموزان در مقاطع مختلف قرار مي گرفتند و امروزه بيش از پيش با تاکيد بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند.

 

امروزه با توجه به کارگيري متدهاي نوين تدريس، کاربرگ هاي دبستان با اهداف آموزشي مختلف به عنوان يکي از ارکان تکميل کننده آموزش مورد استفاده قرار مي گيرند. به ويژه در مقطع دبستان که با توجه به پايه اي بودن تمامي مطالب درسي تثبيت و تفهيم محتواي آموزشي با بهره گيري از کاربرگ ميسر خواهد شد. در ادامه اين مطلب قصد داريم به بررسي مفهوم کاربرگ دبستان و فوايد خريد کاربرگ و کاربرد هاي آن به عنوان ابزار کمک آموزشي در مقظع ابتدايي  بپردازيم. با ما همراه باشيد.

کاربرگ دبستان چيست؟

 

 کاربرگ يا همان پيک آدينه مجموعه برگه هاي آموزشي هستند که توسط معلمين طراحي شده و به عنوان يک  تکليف هدفمند در اختيار دانش آموزان قرار مي گيرد. معلمين با توجه به توانمندي و نيازهاي آموزشي دانش آموزان دبستاني محتواي آموزشي مورد نظر خود را در قالب نمونه سوالات، تمرين و بخش هاي ابتکاري ديگر گردآوري نموده و در نهايت کاربرگ مورد نظر خود را طراحي مي نمايند. به طور معمول کاربرگ ها به صورت هفته اي طراحي مي شوند و در پايان هر هفته به دانش آموزان ارائه مي شود.

يکي از اهداف آموزشي کاربرگ، تکرار و تمرين دوره ي مطالب آموزشي مي باشد که در طول يک هفته در کلاس تدريس شده است. بنابراين محتواي کاربرگ ها گزيده اي از مطالب تدريس شده تمام دروس است و صرفا مختص به يک درس خاص نمي باشد.

البته اين نکته قابل ذکر است که تهيه و طراحي هفته اي کاربرگ کاري زمان براست و انرژي و وقت بسياري از معلمين عزيز مي گيرد. لذا مدارس با خريد و تهيه کاربرگ از موسسات و گروه هاي آموزشي معتبر که مطابق با استانداردهاي آموزشي فعاليت مي کنند، مي توانند به صورت بهينه و مقرون به صرفه از اين ابزار کمک آموزشي بهره‌ مند شوند. مزايا و کاربرد هاي پيک آدينه يا همان کاربرگ ها بسيار متعدد مي باشد، به گونه اي که به عنوان يکي از محصولات کمک آموزشي دبستان شناخته شده اند.

کاربردهاي کاربرگ دبستان

کاربرگ به عنوان يکي از موثرترين ابزارهاي کمک آموزشي در مدارس به ويژه در مقطع دبستان مورد استفاده قرار مي گيرد. و با توجه به اهداف آموزشي که دربردارد کاربرد هاي بسياري نيز داراست که از جمله مزاياي کاربرگ نيز به شمار مي رود. از جمله کاربرد هاي کاربرگ ( پيک آدينه) مي توان موارد زير را نام برد:

 

ارائه کاربرگ به عنوان تکليف خلاقانه

 

کاربرگ ها مدل خلاقانه و هدفمندي از تکاليف به شمار مي روند، که از نظر تاثيرگذاري بر يادگيري بسيار کارآمد تر از تکاليف سخت و طااقت فرساي سنتي هستند. محتواي آموزشي کاربرگ ها به گونه اي طراحي شده است که توانايي هاي علمي و مهارتهاي حرکتي، هوش و خلاقيت دانش آموزان دبستاني را به چالش مي کشاند.

کاربرگ يا پيک آدينه اين فرصت را به معلمان مي دهد که به جاي ارائه حجم زيادي از تکاليف که بازدهي چنداني هم ندارد و باعث دل زدگي و فرسودگي دانش آموزان نيز مي شود، از کاربرگ هاي هفته اي به صورت هدفمند استفاده نمايند. و باعث ترغيب دانش آموزان به انجام تکاليف آخر هفته خود شوند.

ارزيابي عملکرد دانش آموزان

يکي ديگر از کاربردهاي کاربرگ ارزشيابي دانش آموزان در طول يک هفته مي باشد. بدين گونه که دانش آموزان در طول يک هفته تمام مطالب درسي را دريافت مي نمايند و در آخر هفته با حل کاربرگ  ميزان يادگيري آنها مورد ارزيابي قرار مي گيرد. ضمن آنکه حل کاربرگ پس از هر هفته آموزشي اين فرصت را به معلمان مي دهد تا نقاط ضعف و قوت دانش آموزان را شناسايي نمايند تا در کوتاه مدت مشکلات درسي آنها رفع و تصحيح شود.

 

 

a2_9ao8.jpg

 

تکرار و دوره ي مطالب آموزشي

در فرايند آموزش يکي از مواري که بسيار اهميت دارد، نهادينه سازي مفاهيم آموزشي مي باشد. لذا ارائه و تدريس مطالب درسي به تنهايي کافي نيست و آنچه که باعث تثبيت داده ها مي شود مرور مطالب و حل تمرين هاي مرتبط مي باشد. کاربرگ ها با توجه به ساختاري که دارند زمينه را براي دوره ي مفهومي و غيرمستقيم مطالب درسي، تکرار و تمرين مطالب تدريس شده در طول يک هفته مهيا مي کنند.

 

مطلع شدن والدين از محتواي تدريس شده

کاربرگ ها از جمله ابزارهاي کمک آموزشي هستند که اين امکان را به اوليا مي دهند تا در جريان محتواي آموزشي ارائه شده و روند يادگيري فرزندان خود قرار گيرند. ضمن آنکه پس از بررسي کاربرگ ( پيک آدينه) با روش تدريس و نحوه‌ي عملکرد معملين در هر هفته آموزشي آشنا مي شوند.

 

افزايش توانمندي هاي دانش آموزان

علاوه بر کاربردهاي ذکر شده، ساختار هدفمند و آموزشي کاربرگ دبستان باعث افزايش دقت و تمرکز بلندمدت کودکان مي شود و توانايي حل مساله را در آنها به چالش مي کشاند و در نهايت منجر تقويت حافظه، يادگيري دقيق، درک عميق تر مفاهيم و افزايش هماهنگي چشم و دست مي شود.

 

ويژگي هاي کاربرگ دبستان

يک کاربرگ زماني کاربردهاي فوق را دارد و از مزايا برخوردار مي باشد که ويژگي هاي يک کاربرگ استاندارد را دارا باشد. برخي از کاربرگ ها متناسب با نيازها و توانمندي هاي دانش آموزان نبوده و نه تنها باعث بهبود فرايند يادگيري نمي شوند، بلکه منجر به کاهش اعتماد به نفس در دانش آموزان، افت تحصيلي، ايجاد فشار رواني و سردرگمي دانش آموزان مي شوند.

 

لذا هنگام طراحي و يا خريد کاربرگ دبستان شايسته است ويژگي هاي زير را در نظر داشته باشيد:

 

کاربرگ طراحي شده بايد متناسب با نيازهاي آموزشي و توانمندي هاي علمي دانش آموزان در همان مقطع تحصيلي باشد.

سوالات و تمرين هاي موجود در کاربرگ بايد بر اساس استانداردهاي آموزشي طرح شده باشند.

محتواي آموزشي مطرح شده در کاربرگ بايد مطابق با بودجه‌بندي و سرفصل هاي کتاب درسي باشد.

کاربرگ بايد از جذابيت بصري و محتواي تصويري برخوردار باشد به گونه اي که باعث يکنواختي و عدم جذابيت براي دانش آموزان نشود.

بخشي از محتواي کاربرگ به تقويت مهارت هاي فردي دانش آموزان بپردازد و جنبه سرگرمي نيز داشته باشد.

تعداد صفحات و سوالات کاربرگ نبايد بيش از اندازه باشد.

با توجه به حجم گسترده و متنوعي از مطالب که در دبستان ارائه مي شود، بهره گيري از کاربرگ و پيک آدينه در فرايند آموزش و يادگيري دانش آموزان حرکتي بسيار ارزشمند در راستاي بهبود و تقويت مهارت‌ها و توانمندي‌‌هاي علمي دانش‌ آموزان به شمار مي رود. چه بسا استفاده از کاربرگ در فرايند آموزش منجر به کنترل زمان و مديريت بهتر کلاس درس مي شود. ضمن انکه با طراحي و تهيه کاربرگ هاي مناسب دبستان مي توان به ميزان قابل توجهي يادگيري کودکان را بهبود بخشيد.

 

شما ميتوانيد از کاربرگ هاي راياد (رايانه + يادگيري ) Rayad استفاده کنيد و وضعيت تحصيلي دانش آموزان و فرزندانتان را بهبود دهيد.

کاربردها و ويژگي هاي مثبت کاربرگ دبستان به اندازه اي در روند آموزش موثر مي باشد که امروزه به يکي از محصولات آموزشي مورد نياز مدارس تبديل شده و به هيچ عنوان نمي توان کارايي آن را ناديده گرفت. اميدوارم با مطالعه اين مطلب به اهميت استفاده از کاربرگ دبستان پي برده باشيد و در فرايند آموزش و يادگيري کودکان از آن بهره مند شويد.

 

منبع: افکارنيوز

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 226 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 15:58

بررسي قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201

بهترين قيمت چاي ساز بوش مدل  TTA2201به همراه گارانتي اصلي بوش با ضمانت بهترين قيمت در فروشگاه اينترنتي 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران

c2_x9xd.jpg

انتشار: ساوالان خبر

درباره انتخاب و قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201 با رنگ سفيد بايد بدانيد که اين مدل از پرفروش ترين مدل هاي چاي ساز در تمام دنيا مي باشد، اگر کم با دقت به اطرافيان خود نيز نگاه بيندازيد حتما اين مدل را در خانه دوستان و اقوام خود ديده ايد شايد اين مدل را شرکت بوش سال هاست توليد مي کند اما تا به امروز نيز طراحي آن قديمي نشده و همچنان خواهان بسيار زيادي را دارد يکي از مزاياي چاي ساز بوش مدل TTA2201 وزن سبک و قدرت بالاي 1785 وات آن مي باشد، کتري و قوري روي هم در اين مدل از چاي ساز باعث مي شود چاي شما با بخار آب دم کشيده و کيفيت بالاتري را داشته باشد. اين چاي ساز برقي داراي حجم بالايي است که بتواند به راحتي جواب گوي تعداد زيادي از افراد در خانه باشد ظرفيت کتري آن 2 ليتر مي باشد که بالاترين ظرفيت را در ميان مدل ها دارد براي ساخت کتري اين مدل از پلاستيک شفاف استفاده شده که مناسب براي سلامت انسان است استفاده شده اين مدل که داراي قوري پيرکس شفاف با حجم 0.7 با جنسي مناسب جهت بالا بردن کيفيت چاي مي باشد که از مزاياي اين مدل محسوب مي شود مطمعنا اگر قصد انتخاب اين دستگاه را براي خانه خود داريد بايد بگوييم قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201 با توجه به مشخصات و طول عمر بالايش براي شما هم انتخابي منطقي و هم به صرفه مي باشد.

همان‌ طور که مي دانيد بوش يکي از بزرگ ‌ترين توليد کنندگان لوازم خانگي در دنيا مي باشد که از هيچ جزيياتي در توليد محصولات خود چشم پوشي نمي کند به همين دليل هم توانسته به يکي از برندهاي مطرح حتي در اين زمينه تبديل شود، چاي ساز بوش نيز از بهترين محصولات موجود در بازار است که توانسته توجه بسياري از خريداران اين محصول را به خود جلب کند داشتن پايه 360 درجه چاي ساز بوش مدل TTA2201 استفاده آن را براي افراد راست و چپ دست آسان کرده است و شما به راحتي از هر زاويه اي مي توانيد کتري و قوري اين چاي ساز را در جاي خود قرار دهيد از چاي ساز برقي بوش مي توانيد به عنوان يک کتري نيز براي جوش آوردن آب و تهيه يک نسکافه يا نوشيدني گرم فوري استفاده کنيد چراکه اين کتري داراي درب جداگانه اي مي باشد و شما مي توانيد بجاي قرار دادن قوري از آن استفاده کنيد در آخر مي توانيم بگوييم قيمت چاي ساز بوش به نسبت کيفيت بالايي که دارد براي هر خانواده اي با هر سطح در آمدي کاملا مناسب است.

جمع بندي

چاي ساز بوش مدل TTA2201 ساخت جمهوري چک با توان 1785 وات و ظرفيت کتري 2 ليتر و ظرفيت 0.7 ليتر قوري داراي يکي از بهترين طراحي ها مي باشد، هنگامي که قوري بر روي کتري قرار دارد پس از به جوش آمدن آب به طور خودکار کتري به حالت گرم نگه دارنده آب در مي آيد و پس از اتمام آب موجود در کتري به صورت خودکار خاموش خواهد شد و به اين ترتيب از لطمه رسيدن به کتري جلوگيري مي شود. اين محصول مي تواند اين امکان را به شما مي دهد که پس از استفاده از آن سيم را در محفظه طراحي شده جمع کنيد تا بتوانيد فضايي مرتب در آشپزخانه خود داشته باشيد و يا سيم آن را به اندازه اي باز کنيد که به پريز برق برسد و از ريختن سيم اضافي بر روي کابينت و شلوغ شدن آشپزخانه خود جلوگيري کنيد، شما نيز مي توانيد با اين چاي ساز برقي بوش از نوشيدن چاي باکيفيت لذت ببريد، فراموش نکنيد که قيمت چاي ساز بوش مدل TTA2201 نسبت به کيفيت و طول عمر بالاي آن بسيار به‌ صرفه و مناسب است در ضمن تمام محصولات در فروشگاه لوازم خانگي بوش با گارانتي اصلي بوش به همراه ضمانت خريد کمترين قيمت چاي ساز و بازگشت 7 روزه کالا ارائه مي شود.

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 136 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 22:32

با خدمات خودرو بر امدادي بيشتر آشنا شويد

خودروبر امدادي يکي از خدمات مورد نياز براي صاحبين خودرو به شمار مي رود و ما قصد داريم در اين مقاله شما را بيشتر با خدمات خودروبر امدادي آشنا کنيم. به طور کلي در جامعه ما وقتي از خودروبر امدادي صحبت مي شود، منظور خودرو هاي خودروبر است كه براي حمل و نقل خودرو کار مي کنند و ما کمتر با خدمات اصلي كه يک خودروبر امدادي مي تواند به ما ارائه دهد آشنايي داريم.

در حالي كه خودروبر امدادي شامل خدمات بسياري است كه شامل تعمير، رفع عيب، تشخيص عيب و در صورت نياز حمل خودرو تا تعميرگاه مي شود. دلايل زيادي مي تواند سبب شود كه ما از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيم كه اين دلايل شامل حوادث و مشکلات ناشي از فرسودگي يا عيب هاي داخلي خودرو مي شود.

به طور کلي ما فکر مي کنيم وقتي خودروي ما دچار اشکال مي شود، از خودروبر امدادي بايد براي حمل خودرو استفاده کنيم و اين به طور کلي فکري غلط به شمار مي رود. در ادامه به بررسي مهمترين وظايف يک خودروبر امدادي خواهيم پرداخت و در اين زمينه اطلاعات بيشتري را با شما در ميان خواهيم گذاشت.

شرح خدمات خودروبر امدادي چيست؟

عوامل زيادي مي تواند سبب شود تا شما از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيد. به طور کلي مي توان گفت كه خدمات خودروبر امدادي از وقتي شما خرابي و نياز به تعمير را در خودروي خود احساس مي کنيد و تا وقتي خودروي شما رفع عيب شود ادامه پيدا مي کند.

در واقع خودرو بر امدادي براي رفع عيب خودروي شما ارسال مي شود و اگر خودروي شما نياز به تعميرات سطحي داشته باشد، همه خدمات توسط کارشناس صورت مي گيرد و اگر خودروي شما نياز به قطعه جديدي نداشته باشد، قطعا اين کار توسط خودروبر امدادي انجام داده خواهد شد.

شما مي توانيد از اين خدمات درب منزل و يا در هر محلي كه خودروي شما نياز به تعميرات داشته باشد استفاده کنيد. خودرويي كه خودروبر امدادي از آن استفاده مي کند خودروبر بوده و شما مي توانيد با خيال راحت از آن براي حمل خودروي خود تا نزديک ترين يا بهترين تعميرگاه مدنظرتان استفاده کنيد.

مزاياي استفاده از خودروبر امدادي

شايد فکر کنيد كه ارسال خودرو و به اولين تعميرگاه به صورت حضوري مراجعه کردن مي تواند جوابگوي نياز شما باشد و نيازي به استفاده از خدمات خودروبر امدادي نداشته باشيد. در حالي كه اين کار به خصوص در بزرگراه ها بر خلاف قانون بوده و مي تواند باعث بروز حادثه يا سوء استفاده ديگران باشد. بهتر آن است كه با کارشناسان خودروبر امدادي تماس بگيريد.

اين امر حتي براي مشکلات ظاهري خودرو و يا تصادف هم مناسب بوده و مي تواند به شما کمک کند تا در کوتاهترين زمان بتوانيد از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيد. اگر سوالي داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات استفاده کنيد پيشنهاد مي شود كه با کارشناسان خودروبر پارس تماس بگيريد و سوالات خود را در زمينه استفاده از اين خدمات بپرسيد.

به طور کلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يکي از مهمترين و بهترين روش هايي است كه براي تعمير و رفع عيب خودرو هم اکنون در دسترس شماست و مي توانيد از اين روش براي دسترسي به بهترين خدمات استفاده کنيد. همينطور استفاده از اين خدمات به طور کلي مي تواند در مديريت هزينه ها و کاهش هزينه هاي تعميرات تاثيرگذار باشد.

کلام آخر

طبق قوانين راهنمايي و رانندگي كه براي خودروي خراب يا نيازمند تعمير يا آسيب ديده در تصادفات اعلام شده است، امکان بکسل کردن و کشيدن آن توسط خودروي سواري ديگري وجود ندارد و براي حفظ ايمني جاده ها بايد از خدمات خودروبر امدادي در اين موارد استفاده شود. در اين مقاله شما را با مهمترين مزاياي استفاده از خودروبر امدادي آشنا کرديم و شما مي توانيد از اين روش براي تعمير يا حمل خودروي خود استفاده کنيد. به طور کلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يکي از مهمترين و برترين خدماتي است كه هم اکنون در دسترس شما بوده و مي توانيد با خيال راحت از اين خدمات استفاده کنيد.

اگر سوالي در اين زمينه داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات در شمال يا شرق تهران استفاده کنيد مي توانيد با کارشناسان خودروبر پارس  khodrobarpars.irبه صورت تلفني يا اينترنتي ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در اين زمينه بپرسيد. همينطور همانطور كه گفته شد. اين خدمات تنها براي خودروي آسيب ديده يا خراب از ديد مکانيکي نيست و کساني كه نياز به پنچرگيري يا رفع عيب قسمت برق را دارند هم مي توانند از اين خدمات کمک بگيرند.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 163 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:18

با خدمات خودرو بر امدادي بيشتر آشنا شويد

خودروبر امدادي يکي از خدمات مورد نياز براي صاحبين خودرو به شمار مي رود و ما قصد داريم در اين مقاله شما را بيشتر با خدمات خودروبر امدادي آشنا کنيم. به طور کلي در جامعه ما وقتي از خودروبر امدادي صحبت مي شود، منظور خودرو هاي خودروبر است كه براي حمل و نقل خودرو کار مي کنند و ما کمتر با خدمات اصلي كه يک خودروبر امدادي مي تواند به ما ارائه دهد آشنايي داريم.

در حالي كه خودروبر امدادي شامل خدمات بسياري است كه شامل تعمير، رفع عيب، تشخيص عيب و در صورت نياز حمل خودرو تا تعميرگاه مي شود. دلايل زيادي مي تواند سبب شود كه ما از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيم كه اين دلايل شامل حوادث و مشکلات ناشي از فرسودگي يا عيب هاي داخلي خودرو مي شود.

به طور کلي ما فکر مي کنيم وقتي خودروي ما دچار اشکال مي شود، از خودروبر امدادي بايد براي حمل خودرو استفاده کنيم و اين به طور کلي فکري غلط به شمار مي رود. در ادامه به بررسي مهمترين وظايف يک خودروبر امدادي خواهيم پرداخت و در اين زمينه اطلاعات بيشتري را با شما در ميان خواهيم گذاشت.

شرح خدمات خودروبر امدادي چيست؟

عوامل زيادي مي تواند سبب شود تا شما از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيد. به طور کلي مي توان گفت كه خدمات خودروبر امدادي از وقتي شما خرابي و نياز به تعمير را در خودروي خود احساس مي کنيد و تا وقتي خودروي شما رفع عيب شود ادامه پيدا مي کند.

در واقع خودرو بر امدادي براي رفع عيب خودروي شما ارسال مي شود و اگر خودروي شما نياز به تعميرات سطحي داشته باشد، همه خدمات توسط کارشناس صورت مي گيرد و اگر خودروي شما نياز به قطعه جديدي نداشته باشد، قطعا اين کار توسط خودروبر امدادي انجام داده خواهد شد.

شما مي توانيد از اين خدمات درب منزل و يا در هر محلي كه خودروي شما نياز به تعميرات داشته باشد استفاده کنيد. خودرويي كه خودروبر امدادي از آن استفاده مي کند خودروبر بوده و شما مي توانيد با خيال راحت از آن براي حمل خودروي خود تا نزديک ترين يا بهترين تعميرگاه مدنظرتان استفاده کنيد.

مزاياي استفاده از خودروبر امدادي

شايد فکر کنيد كه ارسال خودرو و به اولين تعميرگاه به صورت حضوري مراجعه کردن مي تواند جوابگوي نياز شما باشد و نيازي به استفاده از خدمات خودروبر امدادي نداشته باشيد. در حالي كه اين کار به خصوص در بزرگراه ها بر خلاف قانون بوده و مي تواند باعث بروز حادثه يا سوء استفاده ديگران باشد. بهتر آن است كه با کارشناسان خودروبر امدادي تماس بگيريد.

اين امر حتي براي مشکلات ظاهري خودرو و يا تصادف هم مناسب بوده و مي تواند به شما کمک کند تا در کوتاهترين زمان بتوانيد از خدمات خودروبر امدادي استفاده کنيد. اگر سوالي داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات استفاده کنيد پيشنهاد مي شود كه با کارشناسان خودروبر پارس تماس بگيريد و سوالات خود را در زمينه استفاده از اين خدمات بپرسيد.

به طور کلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يکي از مهمترين و بهترين روش هايي است كه براي تعمير و رفع عيب خودرو هم اکنون در دسترس شماست و مي توانيد از اين روش براي دسترسي به بهترين خدمات استفاده کنيد. همينطور استفاده از اين خدمات به طور کلي مي تواند در مديريت هزينه ها و کاهش هزينه هاي تعميرات تاثيرگذار باشد.

کلام آخر

طبق قوانين راهنمايي و رانندگي كه براي خودروي خراب يا نيازمند تعمير يا آسيب ديده در تصادفات اعلام شده است، امکان بکسل کردن و کشيدن آن توسط خودروي سواري ديگري وجود ندارد و براي حفظ ايمني جاده ها بايد از خدمات خودروبر امدادي در اين موارد استفاده شود. در اين مقاله شما را با مهمترين مزاياي استفاده از خودروبر امدادي آشنا کرديم و شما مي توانيد از اين روش براي تعمير يا حمل خودروي خود استفاده کنيد. به طور کلي مي توان گفت كه خودروبر امدادي يکي از مهمترين و برترين خدماتي است كه هم اکنون در دسترس شما بوده و مي توانيد با خيال راحت از اين خدمات استفاده کنيد.

اگر سوالي در اين زمينه داشته باشيد و يا مي خواهيد از اين خدمات در شمال يا شرق تهران استفاده کنيد مي توانيد با کارشناسان خودروبر پارس  khodrobarpars.irبه صورت تلفني يا اينترنتي ارتباط برقرار کرده و سوالات خود را در اين زمينه بپرسيد. همينطور همانطور كه گفته شد. اين خدمات تنها براي خودروي آسيب ديده يا خراب از ديد مکانيکي نيست و کساني كه نياز به پنچرگيري يا رفع عيب قسمت برق را دارند هم مي توانند از اين خدمات کمک بگيرند.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 2:21

اگر با سياست‌ هاي حريم خصوصي واتساپ موافقت نکنيم چه خواهد شد؟

اخبار اپليکيشن‌ها

 

در ماه ژانويه بود که واتساپ شرايط و ضوابط جديد خود در زمينه سياست حفظ حريم خصوصي را اعلام و کاربرانش را مجبور به موافقت با آن‌ها کرد. اين افدام با واکنش گسترده‌اي روبرو شد و مردم اين طور تلقي کردند که واتساپ محتواي چت‌هايشان را در اختيار فيسبوک قرار خواهد داد يا مواردي از اين قبيل. اين واکنش با اينکه کاملاً جدي بود اما تاحدودي هم عجيب و جالب به نظر مي‌رسيد چرا که خود کمپاني فيسبوک يک پيام‌رسان کاملاً مستقل هم دارد و کاربران هيچ نگراني خاصي در مورد آن ندارند!

به هر حال، کاربران واتساپ از تغيير سياست‌هاي حفظ حريم خصوصي بسيار ناراضي هستند و بسياري ترجيح داده‌اند تا به سمت پيام‌رسان‌هاي ديگري مانند تلگرام و سيگنال بروند. اين واکنش گسترده و سيل کوچ کردن کاربران باعث شد تا واتساپ اعمال تغييرات را که قرار بود از 8 فوريه اجرايي شود (20 بهمن 99) به صورت موقت متوقف کرده.

  1. بيشتر بخوانيد: قيمت دوربين مداربسته   دوربين مداربسته

اما سؤالي که ممکن است براي شما هم ايجاد شده باشد اين است که اگر زمان مذکور به پايان برسد و با شرايط و ضوابط جديد موافقت نکنيم چه اتفاقي خواهد افتاد؟ امروز، واتساپ توضيحاتي را در اين زمينه ارائه کرد. به گفته مسئولان اين پيام رسان، اگر بعد از 15 مه شرايط جديد را رد کنيد، براي چند هفته همچنان قادر به دريافت تماس و اعلان خواهيد بود، اما نخواهيد توانست پيام متني ارسال کرده يا بخوانيد.

 

واتساپ مشخص نکرده که اگر بعد از مدت دو هفته‌اي نيز همچنان با تغييرات موافقت نشود، چه اتفاقي مي‌افتد. اما اين پيام رساني قانوني براي حذف حساب‌هاي کاربري بلااستفاده دارد (حساب‌هايي که 120 روز غيرفعال بمانند) و اگر با تغييرات جديد موافقت نکنيد احتمالاً حساب شما راکد محسوب شده و در نهايت حذف خواهد شد.

برخلاف تصور عمومي، واتساپ سالهاست که برخي داده هاي خود را با فيسبوک به اشتراک مي‌گذارد. در واقع، تنها مورد جديدي که پس از بروزرساني جنجالي اين پيام رسان اضافه خواهد شد، به اشتراک گذاري داده‌هاي پرداخت و معاملات است تا به فيسبوک کمک کند تبليغات خود را در سرويس‌هاي مختلف بهبود داده و هدفمندتر کند. از آنجا که معاملات و پرداخت از طريق واتساپ توسط بسياري از کاربران اصلاً انجام نمي‌شود، به نظر نمي‌رسد مشکل خاصي هم براي آن‌ها ايجاد کند.

بيشتر بخوانيد:  دوربين مدار بسته      خريد دوربين مداربسته

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:14

طراحي وب سايت شرکتي

يکي از اصول مهم براي ورود به دنياي رقابت طراحي وب سايت حرفه اي شرکت هاي بزرگ است. طراحي حرفه اي قرار دادي سايت شما را براي يک طراحي مارک و منحصر به فرد نياز است, و اين نهاد منحصر به فرد است که کسب و کار خود را در دنياي مجازي در مقايسه با رقابت خارج از غرفه. منحصر به فرد به اين معني است که جنبه هاي بصري از خود سايت بايد کاربر پسند به طوري که کاربر به راحتي مي توانيد سايت خود را در مسير درست و براي شما. براي رسيدن به اين هدف ، ابتدا بايد نيازهاي طراحي خود را مشخص کنيد. و تيم طراحي و طراحي حرفه اي برام مانع از مشکلات پس از طراحي مشترک با ارزيابي دقيق قبل از طراحي سايت  بيمه و پياده سازي .

 

 

خريد ميزباني وب و دامنه

اکنون, چه آن را به يک وب سايت شرکت هاي بزرگ?

آنچه شما نياز داريد اولين و مهمترين براي يک وب سايت حرفه اي خريد و دامنه است .

 

ارائه شده است که اين شرکت فراهم مي کند تجهيزات تخصصي سرور و در پيشرفته ترين مراکز داده ايران, آلمان و ايالات متحده آمريکا وجود دارد اين است که يک تيم از متخصصان فني که توابع کنترل شده در بالا. در نتيجه ، ميزبان ارائه شده توسط vbrmz مشکلاتي از قبيل کندي و برخي از شرکت هاي ديگر ارائه خدمات ندارد. در ميان خدمات ميزباني ارائه شده توسط Webers ، شما مي توانيد ميزباني براي ويندوز و لينوکس تماس بگيريد.

 

مدير وب ارائه مي دهد پانل هاي ميزباني مختلف با توجه به درخواست ها و الزامات مشتريان ، از جمله: ميزباني ايميل ، ميزباني مشترک ، سرور مجازي ، سرور اختصاصي ، و ميزباني پشتيبان گيري.

 

هنگامي که شما خريد يک نام دامنه و پسوند دامنه, لطفا توجه. يک نام دامنه با نام تجاري کسب و کار شما و شما بايد مراقب باشيد در هنگام انتخاب يک نام دامنه به دليل رقباي خود را در انتخاب بهترين نام قبل از اقدام. نام دامنه خود را با دقت انتخاب کنيد به طوري که آن را به بهترين و مناسب ترين براي افزايش شانس خود را از ديده شدن بهتر است.

پس از انتخاب نام دامنه شما نگاه کنيد براي انتخاب پسوند دامنه آن به نظر مي رسد که ما احساس مي کنيم بهتر است هر فرمت که شما انتخاب کرده ايد ديگر پسوندها و خود را با نام شرکت خريد اين نام تجاري است که شما ثبت نام کرده اند و آدرس آن سايت در ساير پسوندها و پارک کنيد اگر نام کاربري و دامنه خود را نشان مي دهد با هر پسوند گوگل است که شما را براي جستجو نام سايت شما .

 

 

خريد ميزباني لينوکس

ميزباني لينوکس ارائه شده توسط وب مستر داراي ويژگي هاي زير است:

 

رايگان ميزباني وب لينوکس با امنيت بالا سرور هاي متخصص در ابر نيز با استفاده از سخت افزار مورد استفاده در لينوکس Sata فايل از ديسک يا نوع SAS raid-10 کنترل بود.در ميزباني لينوکس ، برخي از مشکلات مهم از سيستم ، نظارت بر آدرس ip و غيره شناسايي و جلوگيري مي شود. براي جلوگيري از حملات داس از آتش و به طور کلي از دسترسي هاي غير مجاز و حملات سايبري با استفاده از آخرين و مدرن ترين anti-malware و anti-virus tools و آنتيمالوير. ويژگي هاي يک حرفه اي سرور لينوکس, ميزباني وب خدمات در زمينه امنيت و سرعت و تعمير و نگهداري در حال اجرا ايميل بيشتر سايت هاي معتبر و امنيت ميزباني وب لينوکس سرور ميزبان با دو نوع از کنترل پنل استفاده شده توسط شبکه و ميزباني وب به طور مستقيم توسط مدير. ميزباني لينوکس براي سايت هاي کوچک و شخصي طرفداران زيادي دارد ، بنابراين شما مي توانيد ميزباني لينوکس را براي سايت کوچک و شخصي خود خريداري کنيد.

 

 

 

سايت جستجوگرها

يکي از اصول است که از اهميت زيادي در طراحي سايت بحث جستجوگرها از سايت است. سايت جستجوگرها سايت بهينه سازي موتور جستجو است. اگر سايت شما داراي يک جستجوگرها قوي, شانس خود را از بودن در صفحه نتايج گوگل متوجه بالا. اما چطور؟ جستجوگرها مناسب را آسان مي کند براي پيدا کردن ، خواندن ، و فهرست محتواي سايت خود را در فواصل منظم. هنگامي که محتواي سايت شما در مورد جستجو براي کلمات کليدي مربوط به کسب و کار شما نمايه مي شود ، سايت شما يکي از اولين لينک هاي نمايش داده شده در صفحه نتايج است. ما به طور قطعي به شما مي گويم که اگر سايت شما مدير عامل نباشد ، عملا کار نخواهد کرد. خدمات جستجوگرها و بهينه سازي شرکت وراماز آماتور اجرا شده و سپس جستجوگرها و ...  n در وب سايت تيم حرفه اي ما ، تمام تغييرات به طور مداوم با تجزيه و تحليل دقيق نظارت مي شود.

 

تبليغات گوگل ادوردز

تبليغات در نشريات يکي از راه هايي براي به روز رساني موقعيت خود را در صفحه نتايج و رفتن به صفحه اصلي گوگل است. البته, ادواردز کافي نيست. حرفه اي SEO-بهينه سازي سايت خود را مطابق با استاندارد هاي برنامه نويسي و همچنين سرعت بازديد از سايت شما نيز مهم هستند براي سايت شما را در نتايج گوگل. تيم متخصصان ادواردز و تيم کارشناسان برام تمام جنبه هاي تبليغات واقعي را در گوگل در نظر مي گيرند .

 

گواهي ssl

اگر شما و کاربران سايت خود را به اشتراک بگذاريد اطلاعات حساس, مانند يک رمز عبور دوم يا رزومه 2, شما نياز به رمز در آوردن اطلاعات در سايت. اين رمزگذاري توسط پروتکل SSL ايجاد شده است. اگر شما ssl را براي سايت خود خريداري کنيد ، تخيل شما به راحتي اطلاعات را براي کاربران خود سرقت مي کند .

 

طراح وب سايت

اگر شما به دنبال براي يک وب سايت ارزان براي کسب و کار کوچک خود را, ما به شما پيشنهاد مديران سايت. اين سايت ها با قالب هاي طراحي سايت پايه و جذاب ارائه مي شوند و بسته به سبک سايت شما ، دست هاي خود را باز مي کنند تا قالب مناسب را انتخاب کنند.

 

منبع:

 https://www.tasnimnews.com/fa/news/1399/02/17/2258464/%D8%A8%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D8%B1%D9%88%D9%86%D8%A7-%D9%88-%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%86%D8%AA%DB%8C

 

 

 

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 227 تاريخ : شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 0:16

راهنماي خريد ماشين لباسشويي ال جي

در اينجا قصد داريم قيمت ماشين لباسشويي ال جي تاريچه، تکنولوژي و برنامه هاي شستشوي را مورد بررسي قرار دهيم تا با اطمينان کامل بهترين مدل لباسشويي ال جي خود را انتخاب کنيم.

m5_w5ga.jpg

منتشر شده توسط: بيگ سرچ

همان طور که مي دانيد ماشين لباسشويي امروزه به يکي از لوازم خانگي بسيار مهم در هر خانه اي تبديل شده است از همين رو انتخاب بهترين ماشين لباسشويي از ميان برند و مدل هاي مختلف کار بسيار دشواري است در اينجا بهترين کار توجه به نيازها و بودجه اي است که ما براي خريد در نظر گرفته ايم، در اين ميان برند ماشين لباسشويي ال جي با قيمت بسيار مناسب به همراه عملکرد و کيفيت بسيار بالا مي تواند انتخابي بسيار مناسب براي شما باشد به همين جهت مي توانيم به جرئت بگوييم ماشين لباسشويي ال جي جزو بهترين برندهاي موجود در بازار مي باشد که با برندهاي تخصصي همانند بوش، آ ا گ و ميله آلمان در اين زمينه رقابت مي کند، پس خيالتان از بابت خريد ماشين لباسشويي ال جي کره راحت باشد. شرکت ال جي به دليل استفاده از جديدترين تکنولوژي هاي روز دنيا در محصولات خود توانسته علاوه بر اينکه بالاترين کيفيت شستشو را براي شما به ارمغان بياورد از نظر طول عمر و مصرف انرژي نيز توانسته نظر خريداران را به خود جلب کند از همين رو شرکت ال جي در مدت زمان بسيار کوتاه توانست به رقيبي جدي براي برندهاي تخصصي همچون بوش، آ ا گ و ميله آلمان تبديل شود، ماشين لباسشويي ال جي با به کارگيري تکنولوژي هاي منحصر به فردي همانند 6Motion و Direct Drive که با الهام گرفتن از شستشوي دستي توانسته به بالاترين کيفيت شستشو دست پيدا کند اين شش مرحله شامل فيلتراسيون، پيچاندن، آبکشي پله‌ اي، تاباندن، ساييدن و غلتاندن مي‌ باشد که با صدمه کمتر به الياف لباس و بهبود عملکرد در ماشين لباسشويي مي‌ شود.

 

نگاهي بر چند تکنولوژي ال جي

همان طور که اشاره کرديم شرکت LG با بکارگيري از فناوري هاي انحصاري مانند TurboWash در ماشين لباسشويي ال جي خود توانسته کيفيتي متفاوت را براي شما به ارمغان بياورد. اين قابليت با استفاده از سيستم آب افشان Jet Spray مي تواند آب را به مدت 120 ثانيه آب را بر روي لباس ها اسپري مي کند در واقع اين فناروري مي تواند 40 درصد در مصرف آب و 15 درصد در مصرف انرژي صرفه جويي کند علاوه بر آن شما شاهد کيفيت بالاتر شستشو و پايين آمدن مصرف آب و انرژي خواهيد بود؛ اما فناوري Motion Direct Drive 6 که در بالا نيز به آن اشاره کرديم با الهام گرفته شده از شستشوي دستي مي باشد مي تواند از طريق 6 نوع حرکت پله اي، پيچاندن، فشار دادن، غلتاندن، تاباندن و چرخاندن شبيه سازي شده از شستشو با دست عمل شستشو را براي شما انجام دهد و استفاده از اين حرکات در ديگ باعث ايجاد شستشويي بهتر با تميزي فوق العاده مي شود. يکي ديگر تکنولوژي هاي به کار رفته در ماشين لباسشويي ال جي استفاده از موتور اينورتر ™Inverter Direct Drive مي باشد که از مزيت هاي اين موتور مي توانيم به طول عمر بالا، مصرف انرژي پايين و صداي کم آن اشاره کنيم، يکي ديگر از مزيت هاي ماشين لباسشويي ال جي استفاده از سيستم عيب يابي هوشمند Smart Diagnosis مي باشد که شما مي توانيد با نصب اپليکيشن مورد نياز بر روي گوشي موبايل هوشمند خود از وضعيت لباسشويي خود مطلع شويد و در صورت بروز هرگونه مشکل آن را به شما اطلاع مي دهد اگر مشکل توسط شما قابل رفع باشد راه حل را به شما نشان مي دهد در غير اين صورت از شما مي خواهد از سرويس کار شرکت ال جي کمک بگيريد اين امر باعث مي شود قبل از اينکه ايرادي بتواند مشکلي براي ماشين لباسشويي شما ايجاد کند شما با هزينه بسيار پايين آن را برطرف کنيد.

قابليت بخارشور True Steam مي تواند با استفاده از بخار آب لباس هاي شما را تنها در مدت زمان 20 دقيقه نرم و لطيف، صاف، کاملا تميز و بدون هيچ گونه بوي نامطبوع تحويل شما دهد استفاده از اين روش شستشو براي افرادي که از آلرژي هاي پوستي رنج مي برند بسيار مفيد است استفاده از اين روش مي تواند تا 40 درصد در مصرف آب و برق صرفه جويي کند. يکي ديگر از رازهاي طول عمر بالا و عملکرد بهتر در ماشين لباسشويي ال جي قابليت TUB CLEAN مي باشد اين فناوري مي تواند ديگ لباسشويي را با دماي 60 آب درجه شسته و محيطي کاملا سالم و عاري از هرگونه آلودگي را براي شما فراهم آورد. فناوري هاي Allergy Care Course و Stain Care Course نيز از ديگر قابليت هاي استفاده شده در انواع ماشين لباسشويي ال جي مي باشد که مي تواند حداکثر تميزي را براي شما به ارمغان بياورد، اين برنامه با استفاده از دماي آب 60 درجه و يا دماي 40 درجه سانتي گراد بر اساس جنس و بافت پارچه مي تواند لکه ها را به صورت کامل از بين ببرد، اين مواد تنها قسمتي از تکنولوژي هاي به کار رفته در انواع ماشين لباسشويي ال جي مي باشد، اما به ياد داشته باشيد که هميشه آخرين و بالاترين مدل نمي تواند بهترين انتخاب براي شما محسوب شود چراکه شما بايد بر اساس نياز خود مدل لباسشويي خود را انتخاب کنيد چراکه اگر ماشين لباسشويي شما داراي قابليتي باشد که شما از آن استفاده نکنيد اين به آن معناست که شما بابت چيزي هزينه کرده ايد که کارايي براي شما ندارد مانند بسياري از افراد که بالاترين و بهترين مارک ماشين لباسشويي را در خانه خود دارند اما براي شستن لباس هاي خود هميشه از يک برنامه شستشو استفاده مي کنند در اين صورت شما نمي توانيد توقع يک کيفيت متفاوت از آن داشته باشيد.

 

تاريخچه شرکت ال جي

شرکت ال جي (LG Corporation) که در گذشته با نام Lucky-Goldstar شناخته مي‌ شد يک شرکت هولدينگ بين‌المللي در کشور کره‌ جنوبي مي باشد که چهارمين هولدينگ بزرگ اين کشور به شمار مي رود، شرکت ال جي در سال 1974 با نام Rak-Hui Chemical Industries توسط اين هوي کو (In Hwoi Koo) تأسيس شد که امروز به‌ عنوان شرکت ال‌ جي شناخته مي‌شود، اين شرکت در سال 1965 زمزمه ‌هاي فرمانروايي او در صنعت پرسود محصولات الکترونيکي و لوازم خانگي به گوش رسيد؛ که به‌ عنوان اولين توليد کننده‌ يخچال و تلويزيون سياه و سفيد در کره‌ جنوبي به شمار مي رفت اما در سال 1969 اولين ماشين لباسشويي ال جي ساخت کره توسط اين شرکت توليد و معرفي شد و از همان ابتدا سعي کرد با استفاده و بکارگيري جديدترين تکنولوژي هاي روز دنيا و توليد محصولاتي بسيار باکيفيت با طول عمر بالا توانست به سرعت لقب بهترين ماشين لباسشويي را به خود اختصاص دهد.

بهترين مدل هاي ماشين لباسشويي ال جي

ما در انتها قصد داريم چند تا از بهترين ماشين لباسشويي ال جي را که جزو پرفروش ترين مدل هاي اين شرکت محسوب مي شود را به شما معرفي کنيم که اميدوارم براي شما مناسب باشد.

ماشين لباسشويي 9 کيلويي ال جي مدل WM-946S

  • ظرفيت 9 کيلوگرم 1400 دور
  • کشور سازنده: کره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • قابليت: موتور اينورتر دايرکت درايو بدون تسمه، 14 برنامه شستشو، سيستم عيب ‌يابي هوشمند Smart Diagnosis، حس‌گر تشخيص وزن لباس، سيستم حباب ساز Bubble Soak، 6 حرکت شستشو 6MOTION، برنامه شستشوي سريع TurboWash، برنامه بخار شور TrueSteam
  • شناسه کالا: 2220136130006

ماشين لباسشويي 8 کيلويي ال جي مدل WM-843

  • ظرفيت 8 کيلوگرم 1400 دور
  • کشور سازنده: کره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • شناسه کالا: 2900317800752
  • قابليت: موتور اينورتر دايرکت درايو (Direct Drive) بدون تسمه، رتبه انرژي A+++، ميزان صدا در حالت شستشو 56 دسي بل در حالت خشک کن 75 دسي بل، داراي 14 برنامه شستشو، سنسور تشخيص وزن لباس، خار شور، قابليت اضافه کردن لباس حين کار

ماشين لباسشويي 7 کيلويي ال جي مدل WM-721NS

  • ظرفيت 7 کيلوگرم 1200 دور
  • کشور سازنده: کره جنوبي
  • گارانتي: 18 ماهه گلديران
  • رنگ: سفيد
  • شناسه کالا: 2900317800837
  • قابليت: موتور Direct Drive (بدون تسمه)، سيستم تشخيص وزن لباس، 14 برنامه شستشو، مجهز به 6 حرکت شستشو، قابليت ضد چروک - Crease care، رده مصرف انرژي A+++، سيستم عيب يابي هوشمند - Smart Diagnosis، سيستم NFC، مجهز به برنامه شستشوي بي‌صدا - Silent Wash
مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 179 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:28

نرم افزار مديريت ارتباط با مشتري (CRM) ابزاري است که به کسب و کارها در هر اندازه اي که باشند، امکان مديريت تعامل خود با مشتريان فعلي وبالقوه را مي دهد. اين نرم افزار به شرکت ها کمک مي کند تا ضمن افزايش کارآيي خود، اطلاعات زيادي را از مشتري رديابي کنند و اين در نهايت به رشد فروش و سود کمک مي کند.

اما نقش نرم افزار CRM در افزايش رضايت مشتريان چيست؟در اين مقاله درباره اهميت استفاده از نرم افزار CRM براي بهبود تجربه مشتري صحبت خواهيم کرد.

 

نرم افزار CRM: کليد تجربه بهتر مشتري

نرم افزار CRM توسط سازمان ها براي مديريت روابط و تعاملات آنها با مشتريانشان استفاده مي شود. با استفاده از داده هايي که با توجه به علايق مشتريان، سابقه خريد آن ها و موارد ديگر جمع آوري مي کنيد، مي توانيد طراحي محصولات، فعاليت هاي بازاريابي و خدمات خود را متناسب با نيازهاي مشتريان تنظيم کنيد. اين به تقويت ارتباط شما با مشتريان و درنتيجه به افزايش سود شما کمک مي کند.

کسب و کارهاي موفق تجربه هاي مثبتي را براي مشتريان خود رقم مي زنند. اين تجربيات مثبت، وفاداري مشتري را تشويق مي کند، رضايت او را از شما و محصولاتتان افزايش مي دهد و از امکان مراجعه مشتري به رقبايتان، مي کاهد. در حقيقت، استفاده از امکانات نرم افزار CRM براي ارتقا تجربه مشتري، به شما يک مزيت رقابتي در بازار مي دهد.

 

نرم افزار CRM داده هاي مورد نياز مشتريان را جمع آوري مي کند

 

نرم افزار CRM چگونه مي تواند براي کسب و کار شما سودمند باشد

استفاده از نرم افزار مديريت ارتباط با مشتريان براي سازمان شما مزاياي زيادي دارد. نرم افزار CRM مي تواند به يافتن مشتريان جديد، حفظ مشتريان فعلي و باز گرداندن مشتريان قبلي کمک کند. به اين ترتيب شرکت ها مي توانند از طريق اتوماسيون فرآيندهاي مختلف کسب و کار، فعاليت هاي خود را ساماندهي کنند و کارآيي بيشتري داشته باشند. اين مزايا مي تواند باعث صرفه جويي در هزينه ها و خلق فرصت بيشتر براي تمرکز بر روي مشتريان، کمک کند.

 

مادرانه...
ما را در سایت مادرانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example بازدید : 160 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 5:00

لینک دوستان

خبرنامه